Necháte sa ovplyvniť obsahom web stránok?

Denne kliknete na množstvo odkazov, presmerovaní, na rôzne weby, odpoviete na množstvo emailov. Internetu sa proste nevyhnete, nehovoriac o sociálnych médiách.

Z každej strany na nás vyskakujú reklamné produkty nabádajúce nás na kúpu a myšlienku že presne toto potrebujeme a nechápeme ako sme doteraz vedeli bez toho fungovať. Ak ste sa v týchto riadkoch našli, tak si môžu značky gratulovať, pretože na vás zaúčinkoval ich marketing a schopnosť predávať, https://www.hcl.sk/weby-a-spolocnost/.

média


Forma akou sa dostávajú do povedomia je rôzna, pričom najčastejšia a pravdepodobne i najúčinnejšia forma je priame oslovenie spotrebiteľa a potenciálneho nákupcu prostredníctvom tzv. influencerov. Tí využívajú najmä Instagram, kde produkt prezentujú, pridajú pár riadkov o tom, ako sa bez neho nezaobídu a aké má pozitíva. Takto sa dokáže predaj zvýšiť až o 20 %.

 Čo je však smutné je fakt, že bez ich ovplyvnenia by ste o daný výrobok pravdepodobne ani nezakopli prípadne nemali o ňom poňatia a nezakúpili by ste si ho. Istou formou je propagovanie prostredníctvom influencerov nevhodné, nakoľko v ľuďoch stále stúpa potreba niečo vlastniť a sú zahltení množstvom vecí ktoré nepotrebujú a niektoré dokonca ani nepoužijú. Svet bojuje s množstvom odpadu ktorý sa vyprodukuje najmä pri výrobe oblečenia a preto ak sa vás niekto snaží presvedčiť že potrebujete kúsok z najnovšej kolekcie, dva krát sa zamyslite či je to naozaj pravda.

sociální sítě


Nemusíte mať neustále nové veci, stačí vám pár základných kúskov ktoré viete kombinovať. Takisto nepotrebujete doma výber sprchovacích gélov a telových mliek ako v drogérii, stačí vám len to naozaj používate, pretože ak nestíhate spotrebovať drogériu ktorú máte doma, tá len starne a stráca na kvalite.

V dnešnej dobe a stave v akom sa vyskytujeme najmä čo sa týka odpadu by ste teda nemali ľahko naletieť reklame ktorá je na každom rohu ale snažte sa uvažovať nad každou vecou. Či ju skutočne potrebujete a či nemáte doma jej náhradu.

Ohodnoťte příspěvek